Główna księgowa / Główny księgowy

Dołącz do naszego zespołu!

Dążymy do zapewnienia nie tylko najlepszych wyników w osuszaniu dachów płaskich i lokalizowaniu wycieków, ale także do zapewnienia Ci spokoju. Dlatego nasza współpraca opiera się na stałym kontakcie i jest zorganizowana według autorskiego schematu Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej i zacząć swoją podróż do bezproblemowego dachu.

Twój zakres obowiązków:

sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów (np. polska ustawa o rachunkowości),
odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi oraz prawem podatkowym,
odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych,
przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),
organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi aspektami działalności firmy,
wspieranie kluczowych decyzji dotyczących działalności firmy poprzez dostarczanie zarządowi aktualnej rzetelnej informacji o stanie finansowym firmy,
dbanie o zgodne z polityką firmy prowadzenie dokumentacji księgowej,
stała analiza i ocena aktualnych wyników finansowych firmy w porównaniu z zamierzonymi celami pod kątem np. wielkości i wartości sprzedaży, wpływów od klientów etc.,
kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego,
sporządzanie list płac, deklaracji podatkowych i deklaracji ZUS,
wprowadzanie płatności (przelewów) do kontrahentów i innych instytucji finansowych ( urzędy skarbowe, ZUS) z których korzysta przedsiębiorstwo,
kontrolowanie systemu wypłat stałych wynagrodzeń pracowniczych, premii oraz zwrotów kosztów związanych z wykonywaniem pracy np. delegacje,
nadzorowanie administracji środków pieniężnych dostępnych w kasie,
nadzorowanie wpływów finansowych pod kątem terminów płatności przez klientów,
koordynacja działań przypominających klientom o uregulowaniu zaległych płatności, jak również inicjowanie procesu windykacji,
kontrolowanie dokumentacji transakcji finansowych np. spłaty długów i wierzytelności, przepływy gotówkowe, etc.,
nadzorowanie prowadzenia rachunku kosztów i wyników, zysków i strat,
sporządzanie raportów kwartalnych,
sporządzanie bilansu rocznego,
wystawianie faktur sprzedażowych, faktur z cesją, wpółpraca z kancelarią prawną,
komunikacja z innymi działami, zwłaszcza z kierownictwem działu sprzedaży, w celu zasygnalizowania problemów finansowych i sugerowanie ich rozwiązania,
Znajomość programu Opitma.

Nasze wymagania:

Znajomość programu Optima,
Obsługa płatnika,
Obsługa Pakietu Office w stopniu zaawansowanym,
Umiejętność logicznego myślenia i wyciągania poprawnych wniosków,
Chęć nauki,
Uczciwość,
Prawo jazdy kat. B,
Pozytywne nastawienie do ludzi,
Wysoka komunikatywność w języku polskim i wysoka kultura osobista,
Nastawienie na rozwiązywanie problemów,
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego mile widziana.

Nasze oferta:

Narzędzia pracy: samochód, narzędzia pomiarowe, telefon, ubranie służbowe.
Stabilne warunki wynagrodzenia.
Pakiet Lux Med po okresie próbnym.
Spotkania integracyjne.
W biurze: wspaniałą kawę i herbatę.
Pracę na podstawie umowy o pracę/ B2B.
Dofinansowanie szkoleń i kursów (po okresie próbnym).
4 dodatkowe dni urlopu.
Możliwość wzrostu i rozwoju.
Praca w firmie o rodzinnej atmosferze

Skontaktuj się z nami

Nie zwlekaj! Zostań jednym z nas
Zapytaj o szczegóły oferty pracy.